Languge
دستگاه تست نیوماتیک به شماره سریال PN 102
آزمایش انواع گسترده‌ای از سوپاپ‌ها و قطعات جانبی نصب شده بر روی تمامی هواپیماهای مدرن با دامنه وسیعی از نیازهای جریان، فشار و دما، به طور دقیق مطابق با CMM‌های مربوطه آن‌ها

برخی از قطعات پنوماتیک دارای ساختارها و پیچیدگی‌های خاصی هستند، و به دلیل پیچیدگی‌های آزمایش و تحلیل این قطعات، خدمات‌دهی به آن‌ها نیازمند افراد دانا و آموزش‌دیده است. شرکت رهام، با داشتن چنین افراد و مهندسان توانمند، موفق به راه‌اندازی کارگاه پیشرفته پنوماتیک شده و خدمات عالی‌ای را به خطوط هوایی کشور در این زمینه ارائه می‌دهد.

با دریافت مجوز Part 145 و دریافت C17 و C1، کار بر روی برخی قطعات تکمیل شده است. یکی از پیچیده‌ترین قطعات در این زمینه کار بر روی سوپاپ‌های ضدیخ موتور و بدنه است. فناوری پیشرفته در ساخت این نوع قطعات توسط تولیدکنندگان و حساسیت بالای قطعه باعث شده تا شرکت رهام تعمیرات این قطعات را انجام دهد.

قطعه کنترل استارت موتور، که با شماره قطعات مختلف در تمامی هواپیماها موجود است، یکی از قطعاتی است که در این کارگاه تعمیر و آزمایش می‌شود.
قطعه کنترل ترمز معکوس، که یکی از حساس‌ترین قطعات موتور هنگام فرود و ترمز هواپیما است. برخی از این قطعات با فشار هوا و برخی دیگر با فشار روغن هیدرولیک کار می‌کنند. تعمیرات بر روی هر دو مدل در شرکت ماهان آریک انجام می‌شود، به جز مورد اول. ما از شرکت‌های داخلی در این زمینه تعمیرات هستیم.

تعمیر انواع فن‌ها با تکنولوژی‌های مختلف در این کارگاه انجام می‌شود، مانند فن‌های خنک‌کننده برای بخش تهویه مطبوع، فن‌های تهویه مطبوع و غیره.
تعمیر انواع پمپ‌های آب مانند LAVATORY PUMP
تعمیر عملگرهای الکتریکی و پنوماتیکی مانند ROTARY ACTUATOR
استفاده از دستگاه‌های آزمایش پیشرفته و داشتن انتشارات فنی به‌روز و پرسنل آموزش‌دیده و حرفه‌ای، توانسته‌اند تعمیرات باکیفیتی را به مشتریان ارائه دهند.

HEAT EXCHANGER

این قطعه در شرکت رهام تست و تعمیر می شود

AIR FLOW CONTROL VALVE

این قطعه در شرکت رهام تست و تعمیر می شود

FAN

این قطعه در شرکت رهام تست و تعمیر می شود

SHUTOFF VALVE

این قطعه در شرکت رهام تست و تعمیر می شود